Om Mig

mandag den 3. oktober 2011

Vi venter.

Ikke på Godot, men på den lille fyr som vidunderlige Heidi har i maven.
 Sådan så maven ud i Lørdags, en uge før forventet fødsel. Hun er så smuk min svigerdatter og hun er supergod til at være gravid.
 De sidste 14 dage har været alt for travle. Sønnen var ved at lægge sidste hånd på børneværelset, da muligheden for at få sat et nyt (brugt) køkken op bød sig og det tog de imod de unge. Det var nødvendigt, men hvor ville det være skønt at det var 100% færdigt nu. I morgen kommer elektrikeren og tilslutter strøm og hvidevarer og så kan det heldigvis bruges.


Indimellem malearbejde hos de unge, fandt jeg tid til at lave dette lille tæppe i patchwork. 

Der er sat tyk fleece på bagsiden, så det er lunt og blødt. Heidi har lagt det i den taske, som skal med på hospitalet, når tid er.
Det lille sæt med trøje og hue, er blevet supleret med et par bukser og et par sko. Det er også lagt i tasken, så farmor her er pavestolt, men det aller-allerbedste er at JEG skal være med til fødslen.
Om jeg glæder mig....................JA JA JA!

Ha en forrygende uge derude!

3 kommentarer:

  1. Århh Nete, hvor kan jeg godt forstå din glæde over, at skulle med og opleve fødslen. Og du har ret - hun er smuk gravid din svigerdatter, så smuk.
    Sikke et fin sæt og tæppe du har fået lavet :0)
    Stort knus og kram til dig

    SvarSlet
  2. Den spænding og store glæde må da vist snart gerne udløses :-)
    Det er et fint sæt tøj, den lille får.
    God uge til dig også :-)

    SvarSlet
  3. uhhh hvor er det altså bare spændende sidder her og tænker om du er blevet farmor nu :-)

    Har lige læst lidt om dig under din profil, og tænk jeg er opvokset i nakskov de første 10 år af mit liv boede vi i bygvænget :-)

    men rigig flotte ting du får fra hånden og dejlig blog du har.

    SvarSlet