Om Mig

onsdag den 19. oktober 2011

Endelig.

Så kom han endelig den lille fyr vi har ventet på så længe. Kl. 09.10 i dag. Han er en flot fyr på 4500 gr. og 54 cm. Alt er som det skal være og lungerne fejler bestemt  ikke noget, han er knushamrende skøn.
Heidi var til kontrol igår mhp. evt. igangsættelse og først da fandt man ud af at han lå med hovedet øverst, så han blev taget med kejsersnit. Forældrene blev selvfølgelig lettere chokerede, det var jo ikke lige det som var forventet, men min skønne svigerdatter har klaret det hele til stort UG.
Selv om det var et kejsersnit, fik jeg lov til at være med til det hele alligevel og det har været en rigtig god oplevelse, som jeg aldrig nogen sinde vil glemme.

30 sec. gammel.

 I morgen skal Freja se sin lillebror for første gang, glæder mig til at se hendes reaktion.

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med det nye barnebarn :-)

    SvarSlet
  2. stort tillykke med barnebarnet en dejlig unge :-)

    SvarSlet
  3. Kæmpe stort tillykke med barnebarnet <3 Stor flot og dejlig dreng <3 Det er så fantastisk en fornemmelse med sådan en lille skat <3 Blev selv farmor til en lille bitte pige på 2.800 g den 2 oktober, så har gået og ventet på at du snart skulle skrive at det nu også var jeres tur <3 En masse knus og tillykke herfra mig <3

    SvarSlet
  4. Tillykke med guldklumpen :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med den lille nye verdensborger. Han ser lækker, lækker ud.
    Glæder mig til at hører mere om både ham og Freja.
    God torsdag til dig.
    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Til lykke med den lille(store) dreng! Det må være fantastisk at overvære en fødsel - et stort øjeblik.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med lillebror - hvor er han fin.
    Og farmor var med hele vejen, det må have været stort :o)
    Tillykke - Tillykke - Tillykke - Tillykke

    SvarSlet
  8. Tillykke med din nye titel! De bedste ønsker til farmor og den lille familie :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke - den lille fyr er da noget af det heldigste....han får nemlig jordens dejligste farmor :-D
    Kh karen

    SvarSlet
  10. Kæmpe stort tillykke med ham Nete - hvor ser han skøn og dejlig ud!!!
    Stort knus og kram

    SvarSlet