Om Mig

onsdag den 4. maj 2011

Freja´s Tunika

Tunikaen til Freja gled af pindene i aftes. Synes den er blevet rigtig sød og glæder mig til at se om den passer. Jeg har ikke verdens bedste kamera, men farverne er gengivet rimeligt godt.
Freja er en prinsesse som elsker lyserød, men vil prøve at se om jeg kan finde et par leggins som matcher den grønne farve, tror det bliver sødt.
 Detalje fra bølgemønsteret.


Faktaboks:
Opskriften er downloadet lige her.
Garn: Multifarvet Bomuldsgarn fv. 014 165m pr. 50 gr. Indkøbt i Netto.
Forbrug: Lige knapt 4 ngl.
Pinde: Rundpind nr. 2,5 og 3,0.
Str 6 år.

6 kommentarer:

  1. Hej
    Kom tilfældigt ind på din blog. Hold da op en sød tunika du har lavet i en rigtig pige farve.

    SvarSlet
  2. Tak for ordene Irene og Lotte. Det varmer.

    SvarSlet
  3. Øv altså - min kommentar er forsvundet..
    Så prøver jeg lige igen - super FLOT tunika, dejlige farver og jeg er sikker på, at Freja bliver GLAD :0)

    SvarSlet
  4. Lotte, jeg håber også hun bliver glad for den. Ser hende desværre først på mandag, hun bor en uge på skift hos sine forældre.
    Knus til dig.

    SvarSlet
  5. Hvor er den altså bare sød. Det er lige en kjole til en lille prinsesse.

    SvarSlet