Om Mig

onsdag den 22. februar 2012

Hej Hej

Alt for længe siden der har været indlæg her på bloggen, men til gengæld har der ikke været noget at skrive om. Mit håndled ( som jeg kom til skade med d. 5 januar ) har mildest talt været ved at drive mig til vanvid og strikketiden har nærmest været ikke eksisterende. De få forsøg jeg har gjort, resulterede i nærmest ingen nattesøvn pga. smerter. Min læge konkluderede at jeg havde reddet mig en gedigen seneskedebetændelse og gav mig en sprøjte med noget binyrebarkhormon og nu er det heldigvis godt igen. Og som jeg har strikket de sidste par dage. Fik færdiggjort mit Domino tørklæde i mandags og er vildt glad for det.


Garnet er Rustic fra Netto, som var nedsat til 10 kr. pr. nøgle og jeg har brugt 6 stk. Det kan lige nå at lune om min hals, men forhåbentligt ikke så længe endnu. Længes så inderligt efter forår og varme.

1 kommentar:

  1. hvor er det bare flot og godt at du kan strikke igen :-)

    SvarSlet