Om Mig

tirsdag den 27. december 2011

Forkælet og forædt!

Forkælet er jeg blevet denne jul. Manden havde flottet sig og købt en I-pad, som vi helt sikkert får meget glæde af . Er noget mere handy, end min gamle bærbare pc.
 Jeg "kom" også lige til at forkæle mig selv, med denne dejlige bog. Der er nogle supergode modeller i og jeg er allerede gået i gang.
 Havde noget Babyalpacca/bomuld liggende fra Garnudsalg, som passer i strikkefasthed, men selvfølgelig ikke nok, så supplement er bestilt. Spændene strik og supersød model.

Er glad for at julen er overstået nu. Det har været helt vidunderligt at være sammen med familien, men det er også altid lidt vedmodigt. Savnet efter dem som ikke er her er extra stort på denne tid. 
Til gengæld er samværet med resten af familien en af de højdepunkter jeg ser frem til. Samvær og nærvær, ro og tid og selvfølgelig MASSER af god mad. 
Lover mig selv hvert eneste år at lade være med at overspise, men jeg "ælsger" mad og juleslik, suk suk.  
I aften står menuen på suppe, i håbet om at det render hurtigt igennem systemet.

God bag(h)jul

3 kommentarer:

  1. Tihi, vores menu her til aften var også oksekødssuppe, kogt over ilden hele dagen. Nam nam, og jeg håber som du, at grønsager og suppen er sust igennem systemet inden morgenstunden kommer.
    Det var altså også en bog jeg gerne ville eje, men nu må vi se.
    Vi har en Ipad, den sidder resten af familien bare fast på, så ønsker mig en til mig selv.

    Også en god bag jul til dig og dine.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at blive forkælet ogat forkæle sig selv - især med så gode gave. Dit nye strik ser utrolig lækkert ud - det glæder jeg mig til at se mere af :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Dejligt med lidt forkælelse :-) Julemad er dejligt men det er også skønt når det bliver hverdag igen :-)

    SvarSlet