Om Mig

mandag den 12. december 2011

Både blog og strikketøj, bliver forsømt i  øjeblikket. Har trænet intensivt i svømmehallen, for at komme i form til jeg skal starte i mit nye job. Skal op til bassinprøve i Januar og vil gerne bestå i første forsøg. Glæder mig rigtig meget til at begynde.


  Det er ikke nemt at få strikketid med 2 små killinger i huset, som frygtelig gerne vil "hjælpe". Har dog fået nørklet lidt med disse skønne fyre, når killingerne er faldet omkuld. Jeg så nisserne sidste år på Ravelry og faldt pladask for dem. Jeg har købt opskriften på Alan Dart´s hjemmeside og de er nemme at strikke.

Nisserne er temmelig "gumpetunge", da der er en lille pose med granulat indeni, så de sidder godt.

I aften skal jeg passe "lillemanden" for første gang, bare en times tid, medens Heidi er til Zumba.
Han trives mere end fint og vejer ca. 6,5 kg nu. Han er en skøn baby, bliver kun sur hvis ikke maden kommer hurtigt nok. Freja er en rigtig god storesøster og hun har ikke været jaloux på sin lillebror.

3 kommentarer:

  1. Så har du da små rundt om dig hele tiden, og ja de driller sikkert når garnet er der, ti hi.

    Skøn lillemand du skal passe, håber det går godt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Gode billeder.
    Sød lillemand.
    Smukke nisser og dejlige kattekillinger.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  3. Der er altid noget at gøre for en husmoder :-) og pasning af lillemanden skal der også være plads til.

    SvarSlet