Om Mig

tirsdag den 9. august 2011

Alting har en ende!

Også 13 dejlige uger på campingpladsen. Ved ikke lige hvor tiden blev af, men det gik da forrygende stærkt. Og sjovt har det også været. Næsten alle mine "talenter" har været i brug og ikke to dage har været ens. Hvad mere kan man dog ønske sig af et job? Jo, naturligvis at det var et fast arbejde, men det er jo svært på en campingplads, som ikke  har vinteråbent.
Det har været en liese for min sjæl at komme ud på arbejdsmarkedet igen og mærke at jeg stadig kan og vil. Stille og roligt er jeg blevet mit "gamle jeg" igen, med mod på livet og hvad der byder sig.


Vores dejlige område ved Hestehovedet, med lystbådehavn, campingplads, badestrand, friluftsbad og resturant.

Campingchefen Asger Knudsen.


Tak til Asger og alle de andre på Nakskov Fjord Camping, for en forrygende sommer.

4 kommentarer:

  1. Dejligt, at du har fundet dig selv igen og haft en kanon sommer på Nakskov campingplads.
    Er det ikke tidligt, at de lukker ? eller var du der kun i arbejdsprøvning ? Du må jo foreslå at de går over til vinteråbent, der er jo flere og flere campister som gerne vil afsted om vinteren. "fryse, fryse" ikke mig :)

    God onsdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Lis, det var desværre kun arbejdsprøvning, men en god én af slagsen.
    Også god onsdag til dig.

    SvarSlet
  3. Som campist er 13 uger på en campingplads rigtigt meget, vil jeg mener, men som arbejdende er det selvfølgelig ikke :-) Håber du får et "rigtigt" arbejde snart, selvom jeg udmærket godt ved de ikke hænger på træerne de jobs, og slet ikke her på øerne.

    SvarSlet
  4. hejsa og tak for din besked på min blog :-) altid dejligt at få en kommentar.
    De billeder vækker minder frem er selv født og opvokset i nakskov de første 10 år af mit liv, så der har jeg tilbragt rigtig mange timer.

    håber du får liv i din brother som du skrev ;-)har tænkt på at holde noget strikkecafe en weekend hvor man tager sin strikkemaskine med og vi hygger og deler erfaringer, måske noget du havde lyst til når det bliver aktuelt :-)

    SvarSlet