Om Mig

torsdag den 28. april 2011

Nyt på pindene.

Er gået i gang med et slumretæppe til min søsters veninde. Farverne kan man ikke klage over, men PUH hvor er det kedeligt at strikke. Lutter retstik på pinde 4,5. Tungt er det også og besværligt at tage med sig.
Havde ellers lovet mig selv at jeg ikke ville gå i gang med noget andet.
 Men så faldt jeg lige for det sødeste bomuldsgarn i Netto.

Mit barnebarn er lige startet i førskole, så jeg kom liiige til at slå op til en tunika til hende.
Fik meget hurtigt overbevist  mig selv om at dette strikketøj, er nemt at tage med sig ud af huset.
Og så matcher det fuldstændig mine pelargonier ;-)

Jeg har altså svært ved at begrænse mig til kun at strikke én ting af gangen. SUK.
NÅ, men lige pt. har jeg da ingen UFOèr liggende. Så pyt.

3 kommentarer:

  1. Dejligt farverigt strik :-) Det øverste minder mig om et hæklet tæppe jeg har :-)

    SvarSlet
  2. Pia: Ja det er herlige farver og bliver en god farveklat hos modtageren. Herligt at møde endnu en blogger her fra det "flade".

    SvarSlet
  3. Hej Nete :0)
    Ja, så må søsternes veninde vente *smiler* Den ser rigtig sød ud, den lyserøde - den bliver barnebarnet glad for, er jeg sikker på og jeps, den passer lige til blomsten :0)
    Den anden ser nu altså også skøn ud, så mon ikke du får den færdig før eller siden ?
    Stort knus og god søndag til dig!

    SvarSlet