Om Mig

fredag den 22. april 2011

Discountsjalet "Dots".



Har meget længe været forelsket i Christel Seyfarths smukke sjaler, men har ikke lige haft "tid" (læs råd) til at købe et kit. Faldt så for en strømpegarn i Stof 2000 som opfyldte mine ønsker om bundfarve. Resten af garnet er også strømpegarn som jeg havde på lager.

Faktaboks:
Opskrift: Ingen. Har bare strikket efter mit eget hoved.
3,5 ng.l multifarvet strømpegarn farve 001 fra Stof 2000 til bundfarve
3 ngl. Bumbo strømpegarn farve 142 fra Super Best, til prikker og inderkant.
1 ngl. Bumbo strømpegarn sort, samt 1 ngl.  Bumbo strømpegarn farve 143 til kant.

Strikket på Addi Turborundpind str. 3,5 og derefter klippet op.
Sjalet måler 110 cm i højde og 215 cm i bredden.
Garnpris i alt kr. 187,25.
Jeg knuselsker simpelthen mit discountsjal.

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud, dejligt når resultatet er så flot og prisen er heller ikke til at kimse af.

    SvarSlet
  2. Tak for ordene Elsemarie.

    SvarSlet
  3. HOLD DA LIGE OP!.... hvor ER det smukt! Hvor ER du bare dygtig. Gid jeg ku' gøre sådan :O)

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor er det sjal flot/smukt.

    SvarSlet